AB „Utenos trikotažas“ sukurtas šiuolaikiškas UTENOS prekės ženklas. Taip pat sukurtas ir aprašytas firminis stilius, suderintas su visomis reklaminėmis priemonėmis, siekiant užtikrinti vientisumą ir prekės ženklo identitetą.
Pagrindinis tikslas buvo sukurti gerai matomą, ryškų logotipą, nes senasis AB „Utenos trikotažas“ logotipas buvo sunkiai atpažįstamas (tesiekė tik 7 %). Kai pavadinimo žinomumas – 83 %. Antra užduotis buvo sukurti tokį ženklą, kuris būtų modernus ir tinkamas užsienio rinkoms, t. y. universalus skaitant pavadinimą įvairiomis kalbomis. Taigi kuriant logotipą pasirinktas nestandartinis pavadinimo perskėlimas per pusę. Taip žodis UTENOS tapo unikalus ir savitas. Simboliui sukurti buvo pasirinktos pirmosios logotipo dėmenų raidės – U ir N. Šių dviejų raidžių kompozicija turi didelį vizualinį svorį grafinei kompozicijai ir kartu su pavadinimu panaudota atnaujinto „Utenos trikotažas“ rūbų prekės ženklo branding’ui.