Pro Spice

Sukurtas skoningas prekės ženklas ir stilingai supakuoti visi gamtos skoniai

Šis prekės ženklas buvo sukurtas prieskoniams. Logotipo idėją įkvėpė žolinis augalas – anyžius, kuris prieš 3500 metų sudarytame senoviniame egyptiečių vaistų žinyne buvo įrašytas kaip augalas, turintis gydančiųjų savybių. Šiandien šį prieskonį naudoja virtuvės profesionalai. Tai nori pasakyti ir pats pavadinimas „Pro Spice“. Ženklas buvo nuspalvintas populiariausių prieskonių spalvomis. Taip jis tapo daugialypis – sukuriantis ratu sudėtų įvairių prieskonių rūšių įspūdį.

Prekės ženklas  
Piktogramos  
Kmynų pakuotė  
Paprikos pakuotė  
Bulvių prieskonių pakuotė  
Prieskonių Pro Spice pakuotės dizainas  

.Kiti darbai.