Papero

Papero. Prekės ženklo sukūrimas, pakuotės dizainas

Higieninio popieriaus gaminių naujas prekės ženklas ir pakuotė.

Žodis „popierius“ esperanto kalboje – „papero“. Logotipo idėją pagimdė pats gaminys – popieriaus rulonėliai. Juos įmantriai pasukioję ervėje, sukūrėme raides prekės ženklui. Kad ženklas būtų lengvesnis, pridėjome drugelio simbolį, kurį išsklaidėme visose pakuotėse kaip vienijantį pakuotės dizaino elementą. Parinkome lengvas, švelnias spalvas – nuo gamtai būdingų žalių, rausvų žiedų atspalvių iki dangaus žydrumo.

Prekės ženklas  
Tualetinio popieriaus pakuotė, 2 sluoksniai  
Tualetinio popieriaus pakuotė, 3 sluoksniai  
Popierinių rankšluosčių pakuotė  
Higieninio popieriaus pakuotės dizainas  

.Kiti darbai.